Veel gestelde vragen - Algemeen


Goboat is een deelplatform voor boten en brengt particuliere verhuurders en huurders op een betrouwbare manier bij elkaar. Wij proberen het voor u zo gemakkelijk mogelijk te maken. Zo hebben wij bijvoorbeeld hulpmiddelen (documenten) voor het verhuren en innemen van uw boot.
Heeft u vragen? Graag een mail sturen naar info@goboat.nl
Via het menu kunt u klikken op "Registreren". Klik hiervoor op het user icoontje. Het aanmaken van een account is geheel vrijblijvend.
Stuur vanaf uw GoBoat bekende e-mailadres een mail naar info@goboat.nl met het verzoek uw account te verwijderen.
Bij inloggen wordt u gevraagd uw e-mailadres in te vullen en uw wachtwoord. Mocht u uw wachtwoord niet meer weten kunt u drukken op “wachtwoord vergeten”. Vul hierna uw gebruikte GoBoat e-mailadres in en druk op “wachtwoord resetten”. U ontvangt dan van ons een e-mail waarin een link zal staan om een nieuw wachtwoord in te stellen.
Goboat is slechts een ontmoetingsplek tussen huurders en verhuurders om een afspraak te maken. Betaling voor het huren loopt buiten Goboat om, dit spreekt u zelf af met de huurder/verhuurder.

Veel gestelde vragen - Huren


Indien u een interessante vermelding heeft gevonden, kunt u via de Contact knop contact opnemen met de aanbieder. Zodra het contact is gelegd, kunt u onderling afspraken maken met betrekking tot o.a. : Datum, Kosten, Eventuele borg, Betaalwijze, Sleuteloverdracht etc.
Indien u geen reactie ontvangt van de aanbieder, kan het zijn dat het aanbod niet meer van toepassing is. Graag worden wij hierover geïnformeerd zodat wij het aanbod kunnen controleren en/of verwijderen.
GoBoat is niet verantwoordelijk voor eventuele misverstanden of verrekeningen. U dient zelf een bewijs van betaling te overleggen met de verhuurder, betaal nooit zonder een bewijs van de verhuurder te ontvangen. Bespreek ook een eventuele annulering.
Indien u met verhuurder alle punten overeen bent gekomen kunnen er alsnog onverhoopt situaties optreden waardoor de verhuur niet door kan gaan. In een dergelijke situatie dient u de verhuurder zo snel mogelijk te informeren. Zo kunt u wellicht een nieuwe afspraak maken. Indien er rechtstreeks geld is betaald en u geen gebruik meer wenst te maken van de verhuur, dient u dit zelf met verhuurder af te handelen.
Ondanks GoBoat niet aansprakelijk kan worden gesteld voor geleden schades, proberen wij op alle mogelijke manieren u te helpen bij eventuele problemen. Neem in alle gevallen zo spoedig mogelijk contact op.

Veel gestelde vragen - Verhuren


Zodra een geïnteresseerde huurder contact met u opneemt raden wij u aan de volgende zaken te bespreken: Datum, Kosten, Eventuele borg, Betaalwijze, Sleuteloverdracht etc.
Het is altijd raadzaam de aangeboden persoonsgegevens te controleren op juistheid. Vraag ook altijd naar een telefoonnummer en woonadres.
GoBoat is niet verantwoordelijk voor eventuele misverstanden. U dient zelf de huurder volledig te informeren over uw wensen en de consequenties bij misbruik. Bespreek ook een eventuele annulering / borg.
Indien u een interessante vermelding heeft gevonden kunt u altijd vrijblijvend verder informeren bij de aanbieder, druk dan op “contact opnemen”. Er verschijnt een contactformulier die dient te worden ingevuld.
Ondanks GoBoat niet aansprakelijk kan worden gesteld voor geleden schades, proberen wij op alle mogelijke manieren u te helpen bij eventuele problemen. Neem in alle gevallen zo spoedig mogelijk contact op.